Умови повернення та обміну

Умови повернення та обміну

Заміна та повернення товару належної якості
Гарантований ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу товару. Заміна та повернення можливі в разі, якщо товар не був у вживанні, не має слідів використання: подряпин, сколів, потертостей, товар повністю укомплектований, не порушена цілісність упаковки, збережено його товарний вид, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови покупки зазначеного товару.

Не підлягають заміні / поверненню товари зі списку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого КМУ, згідно зі ст. 9 З У «Про захист прав споживачів». Транспортування товару / заміни товару проводиться за рахунок Покупця. Якщо при розгляді вимоги Покупця про заміну / поверненні товару буде встановлено, що товар був в експлуатації, має дефекти (тріщини, подряпини, відколи, механічні ушкодження, за винятком прихованих виробничих дефектів), знаходиться в неповній комплектації або не в заводській упаковці, то обмін / повернення проведений не буде. При поверненні не допускається нанесення на упаковку написів, адрес, клейких матеріалів тощо.


Заміна та повернення товару неналежної якості

Гарантований ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та здійснюється в разі виявлення істотних недоліків товару або прихованих виробничих дефектів, виявлених в процесі експлуатації протягом 14 днів з моменту покупки.

Можлива заміна товару або його комплектуючих на аналогічні за властивостями і вартості, за умови попереднього узгодження з Покупцем, не є істотним недоліком, несправністю або не функціональні товару. При виникненні проблем з товаром переконайтеся, що ви повністю ознайомилися з інформацією про даний товар, доступною на сайті компанії.

Для обміну товару неналежної якості необхідно:

1. Звернутися в інтернет-магазин https://zub.in.ua будь-яким зручним для вас способом:

ТЕЛЕФОНИ:
(095) 106-14-44
(093) 106-14-44
(096) 106-14-44
E-MAIL:
[email protected]
онлайн чат

2. Описати суть претензії, а також повідомити менеджеру номер Вашого замовлення або прізвище, на яку було зроблено замовлення.

3. Надіслати фото товару з дефектом.

Час проведення експертизи займає від 14 робочих днів. За підсумком її проведення, з Вами зв'язується менеджер і повідомляє про результати експертизи. У разі повернення іншого асортименту товарів - все подальші дії по заміні / поверненню, здійснюється за погодженням з менеджером інтернет-магазину.

УВАГА! Якщо в результаті експертизи встановлено, що його недоліки виникли внаслідок виробничого браку - то Продавець здійснює заміну товару.

Якщо в результаті експертизи товару встановлено, що його недоліки виникли внаслідок обставин, за які Продавець (виробник) не відповідає - то заміна товару не здійснюється. Доставку товару до Продавця і назад здійснює Покупець.

Якщо в ході експертизи встановлено, що його недоліки виникли з вини Продавця - Продавець зобов'язаний відшкодувати вартість доставки товару.